Forum of Fouad Zadieke   Arabic keyboard

العودة   Forum of Fouad Zadieke > منتدى التسلية > نكت

الملاحظات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
  #1  
قديم 14-10-2006, 12:45 AM
الصورة الرمزية georgette
georgette georgette غير متواجد حالياً
Super Moderator
 
تاريخ التسجيل: Jun 2005
الدولة: swizerland
المشاركات: 12,479
Talking محادثة بين صدام وحسني مبارك




بعد ماسي صدام اتسجن اخونا بالله سي حسني كان جاي يواسيه في سجنه:
حسني:تعيش وتاكل غيرها ياصوصو دة اذا عشت
صدام:متخافش ياحوحو هتوقع زيي قريب ان شاء الله
حسني:لامتخافش علية انا حوحو والاجر على الله انا مظبطها كويس
صدام:منا كنت باقول زيك ولا عفاريت الزرق هتوصلي وزي مشفت شالوني من الحفرة اللي كنت مستخبي فيها
حسني:وازاي المدام والبنات واولادهم؟
صدام :يخرب بيوتهم ربنا ياخدهم انا مرمي في السجن هنا وهمة قاعدين في حفلة اللي متتسمى بنت وهبي دي والله منا عارف ايه اللي عاجبهم فيها
حسني:ااااااااااااه مش غريبة يعني العيال طالعين لجدهم عينه زايغة
صدام:لا يراجل انا بطلت الكلام دة انا دلوقتي انسان تاني انسان محترم مبشوفش غير فيفي عبده
حسني:ههههههههههه شوف ياصوصو انا مش هاقدر ازورك في السجن تاني انا مش ناقص شبهة
صدام:الا صحيح يا حسني انا سمعت ان شعبك مبيحبكش صحيح الكلام دة؟
حسني:فشر شعب ايه دة اللي مبيحبنيش دول بيموتو فية دة اسمي مبينزلش من على لسانهم بيفكروا بية ليل ونهار
صدام:يخرب بيت حظك يولا امال انا حظي ماله؟
حسني :متقرش انا مش ناقص حسد وبعدين برضو عندهم حق ياصوصو انت عامل جرائم كتييييييييييييييييييييييييير
صدام:ياسلام يخوية ايه الكلام دة يابو الشعب متخلينيش ازعل منك جرائم ايه يابو جرائم محنا طابخينها سوة
حسني:ايه دة يابني اسكت يخرب بيتك الحيطان ليها ودان اقوم اروح احسن(حسني بيترعش دلوقتي)
صدام بيقوله قوله المشهورلعن الله هالشوارب)انت بتخاف مالك بتترعش مكنتش اعرف انك جبان اوي كدة
حسني :يخرب بيتك على بيت اللي جاي يزورك
__________________
بشيم آبو و آبرو روحو حايو قاديشو حا دالوهو شاريرو آمين
im Namen des Vaters
und des Sohnes
und des Heiligengeistes amen
بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين
رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر (المفضلة)


تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع


الساعة الآن 08:41 AM.


Powered by vBulletin Version 3.8.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd
Translation by Support-ar
Copyright by Fouad Zadieke