![]() |
Arabic keyboard |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() بعد ماسي صدام اتسجن اخونا بالله سي حسني كان جاي يواسيه في سجنه: حسني:تعيش وتاكل غيرها ياصوصو دة اذا عشت صدام:متخافش ياحوحو هتوقع زيي قريب ان شاء الله حسني:لامتخافش علية انا حوحو والاجر على الله انا مظبطها كويس صدام:منا كنت باقول زيك ولا عفاريت الزرق هتوصلي وزي مشفت شالوني من الحفرة اللي كنت مستخبي فيها ![]() صدام :يخرب بيوتهم ربنا ياخدهم انا مرمي في السجن هنا وهمة قاعدين في حفلة اللي متتسمى بنت وهبي دي والله منا عارف ايه اللي عاجبهم فيها حسني:ااااااااااااه مش غريبة يعني العيال طالعين لجدهم عينه زايغة صدام:لا يراجل انا بطلت الكلام دة انا دلوقتي انسان تاني انسان محترم مبشوفش غير فيفي عبده حسني:ههههههههههه شوف ياصوصو انا مش هاقدر ازورك في السجن تاني انا مش ناقص شبهة صدام:الا صحيح يا حسني انا سمعت ان شعبك مبيحبكش صحيح الكلام دة؟ ![]() صدام:يخرب بيت حظك يولا امال انا حظي ماله؟ حسني :متقرش انا مش ناقص حسد وبعدين برضو عندهم حق ياصوصو انت عامل جرائم كتييييييييييييييييييييييييير صدام:ياسلام يخوية ايه الكلام دة يابو الشعب متخلينيش ازعل منك جرائم ايه يابو جرائم محنا طابخينها سوة حسني:ايه دة يابني اسكت يخرب بيتك الحيطان ليها ودان اقوم اروح احسن(حسني بيترعش دلوقتي) صدام بيقوله قوله المشهورلعن الله هالشوارب)انت بتخاف مالك بتترعش مكنتش اعرف انك جبان اوي كدة حسني :يخرب بيتك على بيت اللي جاي يزورك ![]()
__________________
بشيم آبو و آبرو روحو حايو قاديشو حا دالوهو شاريرو آمين im Namen des Vaters und des Sohnes und des Heiligengeistes amen بسم الآب والأبن والروح القدس إله واحد آمين
|
![]() |
| مواقع النشر (المفضلة) |
|
|